Zeitschriftenlese

Folia Phoniatrica et Logopaedica 5/2024
Hu, Y., Lee, Y.-S.K., Lau, T.H.M., Yu, W.S., Tong, M.C.F., Ng, I.H.-Y. & Law, T.: Applying computer-based language test to young children, 411-419
Kaipa, R., McLain, N. & Kaipa, R.M.: Altered auditory feedback improves speech intelligibility in individuals diagnosed with Parkinson’s disease: A pilot study, 420-430
Kara, İ., Mutlu, A.İ. & Miraloğlu, K.: Comparison of participation in online games and communication experiences of school-age children who do and do not stutter: Exploratory study, 431-439
Cardella, A., Ottaviani, F., Luzi, L., Albera, A., Schindler, A. & Mozzanica, F.: Daily speaking time and voice intensity before and after hearing aid rehabilitation in adult patients with hearing loss, 440-448
Tahir, E., Ustaoğlu, M. & Yaşar, Ö.C.: Evaluation of voice in inflammatory bowel diseases, 458-466
Ford, D.S., Hunter, E.J. & Deliyski, D.D.: Immediate effects of semi-occluded vocal tract exercises on acoustic, auditory-perceptual, and self-perceptual measures of voice production, 467-481
Abonnenten lesen mehr
Als Abonnent lesen Sie diesen und alle anderen Online-Artikel und haben Zugang zu unserem großen Archiv.
Sie sind bereits Abonnent? Loggen Sie sich hier ein
Ganze Ausgabe als ePaper
Abonnenten haben vollen Zugriff auf alle Inhalte.
Werden Sie Abonnent
Erhalten Sie uneingeschränkten Vollzugriff auf alle Online-Inhalte und das große Archiv.